söndag, september 9

Såna här är faktiskt ganska roliga

1. Hur mår du ?
Beyoncé - Beautiful liar

2. Kommer du komma långt i livet ?
Fergie - All that I got (the make up song)

3. Hur ser dina vänner dig ?
Avril Lavigne - He wasn't

4. Kommer du gifta dig ?
Eamon - All over love

5. Vad är ditt livs themesong ?
Avril Lavigne - Things I'll never say

6. Vilken är din livshistoria ?
Beyoncé - Freakum dress

7. Hur är skolan för dig ?
Britney Spears - I love rock n' roll

8. Hur kan du komma framåt i livet ?
Black eyes peace - Don't lie

9. Hur kommer imorgon vara ?
Christina Aguilera - Without you

10. Vad är det bästa med dina vänner ?
Jamelia - No more

11. Vad finns i lager för nästa vecka ?
Lindsay Lohan - A little more personal

12. Vilken sång beskriver dig bäst ?
Beyoncé - Resentment

13. Hur är det med ditt liv ?
Ferige - Fergielicious

14. Vilken låt ska spelas på din begravning ?
Enrique Iglesias - Hero

15. Hur ser dina vänner på dig ?
Destinys Child - Cater 2 U

16. Kommer du ha ett lyckligt liv ?
The Pussycat Dolls - Tainted love

17. Vad tycker dina vänner om dig ?
Christina Aguilera - Ain't no other man

18. Har du en djup och mörk hemlighet ?
Enrique Iglesias - Ring my bells

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig ?
Destinys Child - Survivor

20. Hur kan jag göra mig själv glad ?
Pink - Cuz I can

21. Kommer jag någonsin få barn ?
Gwen Stefani - Rich girl

22. Vilken låt beskriver vem du är attraherad av ?
The Corrs - Breathless

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation ?
Gwen Stefani - Luxurious

24. Vad är några tips till mig ?
Gwen Stefani - Wind it up

25. Hur kommer jag att bli igenkänd ?
Pink - Get the party started

26. Vad är min danssång ?
Christina Milan - AM to PM

5 kommentarer:

Den helige sa...

Hinner inte läsa just nu. Men du har bloggat! :D puss på dej!

Lady Starduck sa...

I say COOL! :D
Schyssta svar du fick där! ;)

Puss o kärlek //J
P.S. Jag har också bloggat! D.S.

Anonym sa...

a men hallå! :D
BLogg, alla har blogg:D Jag oxå :D
kolla in den:D härlig du har iaf :D
ses imorrn!

Anonym sa...

A juste adressen är www.loling.blogg.se :D

Den helige sa...

25. Hur kommer jag att bli igenkänd ?
Pink - Get the party started

haha helt rätt!