tisdag, augusti 28

hey ho, let's go

Nu skulle jag kunna skriva en bok. Om allting.
Flödet som sipprar i mina fingrar gå inte att stoppa, skriva-skriva-skriva.
Det är väl därför jag gör det så mycket, periodvis. Skriver.

Just nu flyger tankarna omkring runt om mitt huvud istället för inuti. Vilket både är bra och dåligt. Det är ju lättare att fatta vad man tänker och vad som finns därinne egentligen. Men det är svårare att dölja det. Dölja är svårare än att visa. Så har det alltid varit och så kommer det förmodligen alltid att vara.
Och nu blir det bara blabb. Nu tänker jag inte innan jag sätter fingararna på tangenterna. Det bara blir som det blir helt enkelt. Man kan ju bara hoppas att det blir bra i allafall.


För att vara lite mindre filosofisk och uppe i det blå så tänkte jag berätta dagens roligaste.
Jag, Teresia, Helena och Micaela var påväg ut från skolan. Allt var jättekul och vi skojade och skrattade, när Helena säger, ganska högt: "Gud, va kallt det är, jag fryser".
En bit ifrån står Bruce med sin kompis, och han slänger ur sig: "Men dansa då!".
Och börjar dansa. Eller, försöker.
Vi bara asgarvar och gör någon liten imitation av hans dans ner för backen.
Så totalt skämma ut sig själv.
Han är så pinsam.

Haha.


Nu, till TV3 och Top Model 8.

Jag är fortfarande arg på dej.
Tur att jag slipper se dej en stund.

3 kommentarer:

Den helige sa...

Hahaha, du måste visa mej hans dans sen :D

Caroline sa...

Har du sett hur johnny depp ser ut?! HALLÅ??! ålder är ju bara en siffra ;)

pussar

Caroline sa...

Bli frisk, inte må dåligt!!!

pussra