söndag, augusti 26

Det snyggaste, dyraste

Fan, nu fick jag väääärsta bloggrycket. Menmen, det här är det sista för en stund i allafall.

Igår på JC, Marcus tänker:
Hmm... Där borta hänger det ju skinnjackor som ser rätt bra ut. Jag kanske skall gå bort att prova en bara på skoj? Klart jag ska, man måste ju inte köpa det man provar. Men jag skall bara prova om det finns i small.
Det finns i small, panik, nu måste jag ju prova! Tänk om den sitter jättejättebra? Den ser ju jävligt snygg ut. Liksom precis en sådan skinnjacka jag vill ha.
Jävla helvetes skitröv, den sitter PERFEKT! Varför skall det här hända mej? Kunde den inte bara suttit skitdåligt? Varit bedrövligt ful eller något! Fanfanfan.
Den är svart, med lite mudd här och där, precis sådär JA!
Nej, jag får verkligen inte. Den kostar 1. 799kr. Jävla jackhelvete att förstöra min dag! Det är ju asdyrt! Hur hade de tänkt att jag skulle ha råd med det här!?
Fan.


Jag skall aldrig mer prova kläder.
Hata, hata, hata.

3 kommentarer:

Den helige sa...

Oj, oj det blir jobbigt på fredag då tycker jag...

Lady Starduck sa...

Stackars!! =/
*kramar om*
hatar när det där händer...
Kärlek //J

Anonym sa...

Typiskt dej! ;P
*Kram*
//Mollan