tisdag, juni 19

Ur boken jag skriver just nu

"Dessa typer såg ut att vara de populära. Det utstrålade självsäkerhet och kaxighet, vilket ofta var kombinationen som krävdes. Att vara trevlig och snäll var ofta inte högt värderat. Och tjejerna var de som styrde skolan. Med sina järngrepp kunde jag tänka mig att de alltid fick deras behov uppfyllda, vare sig det var en pojkvän eller att bara få bekräftelse från någon. För dem var en kyss inget allvarligt, och lite sex hade väl vem som helst varit med om. På fyllan kunde jag tänka mig att de skämde ut sig totalt, skrek och var elaka mot folk. Men det var ingen som tog illa upp, för de var ju fulla. Så genomskinliga och falska. Det var det som jag såg i dessa människor."

Copywright by Agdel

3 kommentarer:

Mollsan sa...

Waaaaah.... Fett nice! Ur vilken bok? *ser ut som ett frågetecken* ;P
Krama krama krama!!

M. Mützell sa...

En bok som heter Stockholmshoran och som du kommer att få läsa när den är klar ;) haha!

KRamkramkrama

Caroline sa...

ohohoh!! me want me want!

pussar