tisdag, juni 19

80 - Tagen lista från Erola's blogg, men det är mina svar

Vilken svordom använder du mest?
- Jag vet inte riktigt, faktiskt
Äger du en iPod?
- Nej, men jag skulle inte bli ledsen om jag gjorde det
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
- Oftast 05:30, men det varierar.
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
- På sommaren, Ja. På vintern, Nej.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
- Nej, jag är linslus. Totally.
Vilken var den senaste filmen du såg?
- Coyote Ugly med Anna
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
- En sån där riktigt bra kamera för 8000kr. Och en resa.
Har någon någonsin kallat dig lat?
- Ehum, nästa fråga tack! (Ja)
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
- Nej, jag skulle nog behöva en medicin för att vakna i tid istället.
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
- Mika, Jenny S (CD-bok) och The Celtic Circle.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
- Vanlig mjölk är äckligt, passar bara till nybakta bullar. Chokladmjölk.
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
- Ja, men det är hemligt.
Vad åt du till middag?
- Idag har jag inte ätit middag än, men igår åt jag korvstroganoff med ris.
Använder du huvtröjor?
- Ja, det är mysigt.
Kan du vissla?
- Melodier till och med! Fast jag kan inte busvissla.
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
- Nej, faktiskt inte.
Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
- Jag vet inte, det finns så mycket roligt.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
- Ja, det tror jag faktiskt. För att vara helt ärlig.
Tittade du på tecknat när du var liten?
- JA! Självklart gjorde jag det! Den lilla Sjöjungfrun var min favorit.
Är du blyg inför det motsatta könet?
- Nej, borde jag vara det?
Vilken film kan du alla replikerna till?
- Mean Girls (I know right!)
Äger du några band T-shirts?
- Jag hade en Spice Girls-tröja när jag var liten, men den är för liten
När flög du senast?
- I april, Tunisien
Läser du för skojs skull?
- Nej, jag läser för att jag tycker det är så himla tråkigt! "Spelar dum"
Pratar du några andra språk?
- Engelska, franska (lite grann), hawaiianska (några ord) och lite annat.
Har du gråtit offentligt?
- Asså, det beror på HUR offentligt?
Har du en stationär dator eller en laptop?
- Stationär. Bajs.
Vilka gör du, önskningar eller planer?
- Både och, det är roligast så
Försöker du alltid lära dig nya saker?
- Nej, ibland gör jag saker jag kan också.
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
- Ett hål i högra örat om det räknas?
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
- Tjejen skall väl också ha rätt att bjuda om hon vill
Kan du kasta macka?
- Jag skulle nog inte ha några större problem med att kasta en macka
Har du någonsin varit på Jamaica?
- Nej, det har jag faktiskt inte
Vad har du med dig in på bion?
- Popcorn och en vän eller två
Vem är din favoritlärare?
- Sofia, men hon skall sluta, snyft
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
- Kanske, men jag tycker det räcker om man har några fina
Gillar du att flyga flygplan?
- Jaa, det är myyysigt
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
- Ehh, humor, jag måste kunna skratta med människan. Med mera.
När sov du senast på golvet?
- Jag kommer inte ihåg, men det var inte nyligen
Gillar du din boendesituation?
- Ja, det gör jag. Min våning är fiiin
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
- Inte så många för att fungera. Ganska många för att fungera bra
Äter du frukost dagligen?
- Ja, det gör jag.
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
- Ganska ofta ja, ibland nej
Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
- Nej, inte jag inte, jag är en exemplarisk elev
Vilken är din favoritfrukt?
- Inte päron och inte ananas
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
- Nej, jag har bra ämnesomsättning
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
- Sexton, nice
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
- Ja, det är jag väldigt petig med, nästan jobbigt petig
Tror du på liv på andra planeter?
- Det skulle vara kul om det fanns
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
- Symaskinen "hata, hata, dumma, dumma"
Tror du att Gud är man eller kvinna?
- Inget av dem
Vad var det sista du åt?
- Ärtsoppa, jag äääääälskar ärtsoppa (not)
Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
- Mina närmsta vänner är motsatta könet, men jag kommer bra överens med de flesta
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
- De tyckte att jag såg ut som en Marcus
Gillar du senap?
- Nej, senap är bara gott på julskinkan
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
- Andas in, andas ut
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
- Hell yeah! Jag är äventyrare!
Sover du på sida, mage eller rygg?
- Jag somnar oftast på mage, det är bara när jag inte kan sova som jag tillsut somnar på rygg
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
- Jag vet inte såhär på rak arm
Har du någonsin köpt något från eBay?
- Nej, CDON.com, Ja tack!
Tycker du om att krama folk?
- Ja, vissa mycket, andra inte alls
Skulle du säga att du är trendig?
- Jag är min egen modeguru
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
- Jag skulle tacka nej förmodligen, eller klargöra att det var en VÄNSKAPLIG dejt
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
- Den lilla gröna med stora öron
Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det?
- Beror på vem det är
Vilka böcker har fått dig att gråta?
- Ingen hittils, men filmer är farliga
Tycker du att du är attraktiv?
- Ja, jag gillar min spegelbild
Vad är du allergisk mot?
- Ingenting hoppas jag
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
- Nej, borde jag få det?
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
- Emma

1 kommentar:

Den helige sa...

I know right!