tisdag, mars 20

Sexfixerade landet Sverige

Detta konstaterande gjordes i kassakön på COOP-konsum i Rimbo. Jag stod lungt och stilla och väntade på att få betala när jag ser en Hänt Extra står över alla Aftonbladet och Experessen, så självklart sneglar jag lite på tidningen för att få lite "gratis-skvaller".

Det första jag möts av är "Anna Book blev kallad gås!". Okej. Ganska skrattretande, så jag börjar skumma resten av framsidan, som är full av rubriker och skandaler. Alla med rubriker om sex eller saker som schlagerstjärnarna blir kåta av. Okej?

Så, om jag inte vill läsa om när Anna Book hänsynslöst vart kallad för gås, måste jag då läsa om allas sexliv? Om jag inte vill läsa om vad Schlager-Måns blir kåt av eller om Ola Salos komplicerade sexliv, vad skall jag då läsa om? Visst, IBLAND kan sånt vara roligt, men det finns en gräns. När det står tio rubriker i denna stil, då bli det för mycket för mig. Det var så pinsamt att jag nästan började skratta. Har de INGET annat att skriva om?

Jag köpte ingen Hänt Extra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mne Grodan, det hade väl passat dig! ;)

Pussar