tisdag, mars 20

Extramatte

Igår kom jag och Alexandra fram till att vi borde gå på extramatten. I tio minuter.
Det första som händer när jag går in i rummet där vi skall vara är att jag känner en hemsk stank. De hade dissikerat kalvögon där på förmiddagen, vilket ledde till en stinkande arbetsplats. Och det luktade verkligen illa. Men vi satte oss tyst på våra platser och försökte arbeta. Efter fem sekunder känner jag att jag inte vill andas med näsan, för att det luktar så illa, så jag börjar andas med munnen. Då kommer jag plötsligt på att jag inte vill andas med munnen heller, för då får jag ju in äckel-luften i munnen! Jag får panik och säger lite halvtyst till Alexandra "Jag kan inte andas!". Asgarv. Vi försöker skratta tyst, men det gick inte så bra, så vi kom fram till att vi kanske skall gå på lunch istället.

Lättroade. Ja.

2 kommentarer:

TodiGreen sa...

Nasty :/ kunde ju skilja på ämnena så ni slipper sånt äckligt ;)

DelikaThess sa...

Asså.. :P Inte LIIITE äckligt kanske!!!!!!!!!!!!!!!!