måndag, mars 19

RUT

Okej, nu har jag samlat mig lite. RUT-veckan är över. Saknar all galenhet, fantasivärlden man på något sätt sveps in i. Men ja, nu är det slut, för den här gången.
I lördags var det mycket tårar. Jättemycket. Två hela timmar tårar. Lättnad, lycka, olycka, glädje, sorg, ALLT PÅ EN GÅNG! Så mycket känslor som svallar, vilket kan vara lite svårt att förstå om man inte tillhör denna underbara skara människor. Vi rockade verkligen järnet! Vi var bäst!

RUT-veckan har varit underbar! Tack till alla som fick det att bli så. Tills vi ses igen, i nästa fantastiska, exklusiva, underbara production!

Men Jill och Jenny skall sluta. Det är sorgligt. Jag vill hoppas att de kommer tillbaka, slänger sig in i leken igen i sista sekund. Men skolan tar mycket tid. Det gör mig ledsen. För visst, vi kommer träffas mycket och ofta ändå, men det är något speciellt med RUT. Faktiskt. Jag kommer sakna er där.

I'll miss you darlings.

2 kommentarer:

Kanna sa...

Jag vet ju inte hur det känns för er RUT:are att det är över. Men ni var faktiskt bäst! Så himla duktiga:D

Puss&kram på dig

Lady Starduck sa...

Jag kommer sakna dig något grymt mycket också, vännen. Du har alltid en speciell plats i mitt hjärta. Vi får helt enkelt se till att ses när vi kan och du får hålla mig uppdaterad om teaterhändelser! Mer popcorn också!

Lots of love //J <3