lördag, maj 5

Roligt mail från Paddan

Kebab House, Timrå Fyra ungdomar ~18 sitter och äter. Plötsligt gör en av killarna en underlig grimas och alla de andra kollar konstigt på honom.

Kille 1: Ehm, jag tror jag har fått kebab i näsan.
Kille 2: Har du kebab i näsan?
Kille 1: Ja…
Tjej 1: Vadå, har du fått kebab i näsan?
Kille 1: Ja!
Kille 3: Har du fått kebab i näsan?!
Kille 1: Men jaaa! Ska ni ta och säga det en gång till i kör också kanske?

Killen fortsätter äta men gör efter en stund ytterligare en underlig grimas. Killen mitt emot brister ut i gapskratt.

Kille 1: Det är faktiskt inte roligt! Varje gång jag typ sväljer känns det som om den går djupare… Kille 2: Haha, men du gör snygga ansiktsuttryck!

Kille 1 blir sur men fortsätter äta. Snart gör han dock ytterligare en underlig grimas.

Kille 2: Haha! Du spänner liksom hela ansiktet!
Kille 1: … Alltså, va fan!
Kille 1 börjar hosta, gurgla och fnysa högt. Efter mycket kämpande lugnar han ner sig.
Kille 1: Ja! Den lossnade! Men kolla, det var ju sallad!
Kille 1 visar stolt upp salladsbiten, stoppar sedan in den i munnen och sväljer nöjt.
Tjej 1: Åt du upp den?!
Kille 1: Ja, jag har ju betalat för maten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men ursch blä, är det sant!?!