onsdag, mars 21

Bara blä, nästan

Imorgon skall jag ha Hemkunskapsprov. Blä. På fredag skall jag TYDLIGEN hålla i ett friskis och svettis-pass på gympan. Tack, jag var verkligen jätte-förberädd! Not. Så det känns lite piss. Nog för att jag tror att jag kommer klara av det, men ändå. Jag fick reda på provet för ganska länge sen, men det är ju itne(inte) som att man tänker på det på RUT-veckan! Någon kunde ju påmint mig om det, men men, det är väl inte så mycket att göra åt antar jag. Det är mycket nu.

Jag skall i allafall beklaga mig över att allt är så jobbigt ikväll när jag, Maja och Carro skall ut med mitt lilla monster. Tack för att ni finns *himlar med ögonen*

(Puss på högra rumphalvan!)

3 kommentarer:

TodiGreen sa...

Åh det är så tråkigt att göra sånt på gympan ;) ta lite moves från Grease vettja! :D *kram*

Anonym sa...

Hajhaj!!
arg, liessen å irriterad!
tar ut det på er om ca, 10 min!

pussar

Anonym sa...

Mehe sånt vill man ju förbereda lite mer! Lycka till!
kram o puss