onsdag, januari 31

Ooops, I did it again

För det första måste jag bara påpeka en sak. JAG HATAR JÄVLA SEGA BLOGGER.COM! JAG FÅR INTE BLOGGA IBLAND, INTE KOMMENTERA IBLAND! AGHHHHH!

*Andas in, andas ut*

Okej, och nu när jag lugnat ner mig en aning, tänkte jag berätta lite om mitt otroligt interessanta... Liv? Självklart, vad annars, DAHH!
Dagen har varit relativt bra, förutom ett litet missöde med mina små ögon. De har velat falla ihop hela tiden, bråkat och stökat och varit irriterade. Usch!
Sen var det så att min kära mp3 hade beslutat sig för att inte gå igång, p.g.a batteribrist. Blä på den. Och för första gången under min tid på högstadiet gick jag UTAN musik till skolan! (Och jag måste erkänna att det inte gick lika fort som när jag stampar på till "Fergielicious") ;P
På hemvägen var detta något som kom att bli, jaa, lite smått jättemycket irriterande! Jag ville verkligen ha musik! Och att sitta på bussen och sjunga på volym 20 tyckte inte min hjärna var någon bra idé, så jag fick roa mig med något annat... Tjuvlyssna! ;D

Jag hörde inga hemigheter eller så, men ibland flinade man ju till lite grann, som ex.
"- Asså, det är alltid lätt på Easy, men jag har hoppat upp till Medium. Och det är svårast på Hard".

Okej, då vet jag ;) Det var i allafall roligt på bussen.

Inga kommentarer: