lördag, december 23

Julen är hääääär!

Julen närmar sig med stormsteg. AGHHH! Det är IMORRN! :D
Idag byttes julklapp med Amanda och en griskopp med kaffe bjöd hon på också ;) Annars har jag suttit och sålt bingolotter med Jenny, vilket gick väldigt fort, ca. en timme! ;D Vi är bäst!

Undrar vad man kommer få i julklapp? Imorgon kommer de flesta klapparna öppnas, och innehållet kommer bli klart, men det finns fortfarande en del kvar. Jag skall byta med en massa vänner efter jul också, förutom Anna, Amanda och Molly, som jag redan bytit med. Men jaa, kort och gott, imorrn är det JUL! Snart är det dags att klä granen, och alla mina tomtar skall upp med deras vita skägg och röda mössor. Men jag har en grå och en guldig tomte också. De får också vara med :)

GOD JUL!

2 kommentarer:

Spillersill sa...

Vist är det härligt,, jag börjar själv få in julkännslan! Är bara 1 meter snö som fattas nu :D
kram o puss

M. Mützell sa...

Haha, jaa, I totally agree!
KRam å puss!